педагогика | методическое объединение | социальная педагогика
Приветствую Вас Гость | RSS

Педагогический Олимп

Интересно
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Афоризм дня

Статистика

Каталог українських сайтів


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2013 » Октябрь » 13 » ПЕДАГОГІЧНИЙ ТЕХНОПАРК ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
22:36
ПЕДАГОГІЧНИЙ ТЕХНОПАРК ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
                                                                                               10 жовтня на базі Донецької загальноосвітньої школи № 30 (директор Криворучко О.В.) відбувся педагогічний технопарк зі світової літератури, організаторами якого стали відділ гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (завідувач Мельникова Л.В.), районне методичне об’єднання учителів-словесників (керівник Савченко О.А.) та районний методичний кабінет Кіровського району м. Донецька (завідувач Ніколенко О.В.).
     На технопарк ((грецьк. techne мистецтво, майстерність + англ. рark) назва організації, яка впроваджує перспективні технології) завітали учителі світової літератури, керівників районних (міських) методичних об’єднань, переможці районних (міських), обласних етапів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Зарубіжна література»/«Світова література», учасники районних (міських) етапів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» у номінації «Світова література», керівники базових шкіл. 51 словесник області з мм. Донецьк (Будьоннівський, Калінінський, Кіровський, Київський, Куйбишевський райони), Авдіївка, Горлівка, Добропілля, Докучаєвськ, Дзержинськ, Єнакієве, Жданівка, Костянтинівка, Красноармійськ, Краматорськ, Новогродівка, Шахтарськ, Амвросіївського, Артемівського, Волноваський, Добропільського, Костянтинівського, Красноармійського, Мар’їнського, Старобешівського, Тельманівського, Олександрівського, Шахтарського районів стали учасниками справжньої педагогічної лабораторії щодо презентації перспективного досвіду роботи з питань формування творчого читача з високим рівнем літературної компетенції.
     Мета заходу: підвищення професійної компетентності керівників методичних об’єднань засобами розповсюдження та впровадження інноваційного й перспективного педагогічного досвіду в практичну діяльність, афішування перспективного педагогічного досвіду шляхом прямого та коментованого показу методів і прийомів роботи педагога в формі технопарку.
     Завданнями технопарку: ознайомити із досвідом кращих учителів-практиків Кіровського району м. Донецька щодо використання інноваційних педагогічних технологій у викладанні світової літератури відповідно до нової концепції літературної освіти; презентувати методичні знахідки вчителів-практиків щодо формування якостей кваліфікованого читача; коректувати власний педагогічний досвід, індивідуальну педагогічну стратегію; виокремити найбільш перспективний педагогічний досвід, продуктивні технології з метою апробації та впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів області; залучати до активної та продуктивної взаємодії у процесі роботи всіх учасників семінару; здійснити пропедевтику якісного проведення районних (міських) етапів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Світова література».
     Учасникам запропонували такі форми роботи: афішування досвіду, методичний путівник (навігатор), асоціативний тренінг, творчу майстерню, презентацію сайту, майстер-клас, участь в апробації певних прийомів.
    Під час організаційно-настановчої частини словесників привітала завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького облІППО Мельникова Л.В., презентацію досягнень вчителів російської мови і літератури, світової літератури зробила завідувач методичного кабінету відділу освіти Кіровської районної в м. Донецьку ради Ніколенко О.В., соціалізувала роботу районного методичного об’єднання його керівник Савченко О.А.  
    Своєрідним епіграфом до роботи технопарку стала відеопритча «Усе залишає свій слід».
     Афішування досвіду «Плюрилінгвальний підхід на уроках світової літератури як засіб розвитку критичного мислення учнів» провів Криворучко О.В., директор Донецької ЗОШ № 30, учитель російської мови та світової літератури, учитель-методист, переможець обласного та лауреат заключного етапів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2008» у номінації «Зарубіжна література».
    Методичний путівник (навігатор) «Принципи й форми організації дослідницької діяльності учнів на сучасному уроці світової літератури» запропонувала учасникам Бережна І.В., учитель російської мови та світової літератури Донецької ЗОШ № 90, учитель-методист.
     Асоціативний тренінг «Використання асоціативних вправ на уроках світової літератури як складова формування полікультурної компетентності учнів» провела зі словесниками Бібік С.В., учитель російської мови та літератури Донецької ЗОШ № 90, переможець обласного та лауреат заключного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2001» у номінації «Зарубіжна література», учитель-методист.
    До майстерні «Концептуальна методика як продуктивний засіб залучення учнів до мистецтва слова на уроках літератури» запросила Корнілова Т.Б., заступник директора з НВР, учитель російської мови та літератури Донецької гімназії № 92, учитель-методист.
     Презентацію теми «Педагогічний супровід технології творчості на уроках літератури» (стратегія кластера)» провела Бородіна В.О. учитель російської мови та літератури Донецької ЗОШ № 97, учитель-методист.
     Майстер-клас «Інтеграція інноваційних технологій як засіб конструювання сучасного уроку літератури» змоделювала з учасниками Мамченко Н.І., директор Донецької ЗОШ № 80, учитель російської мови та літератури, учитель-методист, лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2004» у номінації «Зарубіжна література».
    Лоцію «Формування етнокультурних знань учнів в процесі роботи з оригіналом та перекладом» з учнями 7 класу надав Ціко І.Г., старший викладач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін і методики їх викладання Донецького облІППО, учитель-методист, учитель світової літератури Донецької школи № 30, лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2004» у номінації «Зарубіжна література», лауреат обласного конкурсу «Кращий працівник року-2007» у сфері освіти в номінації «Молодий учитель сільської школи».
     «Реалізація принципу «діалогу культур» у процесі вивчення світової літератури» – таку назву мала майстер-школа запропонована Маценька І.В., учителем російської мови та світової літератури Донецької ЗОШ № 30, разом з п’ятикласниками школи № 30.
    Учасники технопарку ознайомилися з виставкою методичних напрацювань учителів Кіровського району.
    Під час усіх заходів працював шкільний прес-центр, члени якого проводили інтерв’ювання словесників та фотографування найбільш знакових подій. Наприкінці технопарку кожен учасник отримав буклет, у якому було висвітлено перебіг події.
    Кеннінги, концепти, компаративістика, плюрилінгвізм, інтерпретація, ТРИЗ-технологія, «морфологічна шухляда», індуктор, асоціативна візуалізація, «біном фантазії»… Упевнені, інноваційні педагогічні технології про афішовані протягом усього технопарку стануть у нагоді вчителям, які тільки починають свій педагогічний шлях, так і тим, хто вже має вагомі досягнення.
     Матеріали заходу можна переглянути на сайті http://ippo.dn.ua

 
Мельникова Л.В.,
завідувач відділу гуманітарної освіти
Донецького облІППО


Просмотров: 341 | Добавил: elena | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Октябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Опрос
Считаете ли Вы, что русский язык должен быть обязательным предметом для изучения в Украине?
Всего ответов: 393

Copyright MyCorp © 2016
Создать бесплатный сайт с uCoz