педагогика | методическое объединение | социальная педагогика
Приветствую Вас Гость | RSS

Педагогический Олимп

Интересно
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Афоризм дня

Статистика

Каталог українських сайтів


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2012 » Апрель » 30 » ПРЕЗЕНТАЦІЯ САЙТІВ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ
10:07
ПРЕЗЕНТАЦІЯ САЙТІВ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ
       25 квітня поточного року на базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася презентація сайтів районних (міських)методичних об’єднань учителів російської мови і літератури, світової літератури.

      ФІЛОЛОГИ ОПАНОВУЮТЬ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
    Даний захід проводився відділом гуманітарної освіти, кафедрою суспільно-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання, відділом дистанційного навчання Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Цільова аудиторія – методисти МК (центрів), які опікуються предметами гуманітарного циклу, керівники районних (міських)методичних об’єднань учителів російської мови і літератури,світової літератури, представники кафедр ліцеїв обласного підпорядкування.

   Мета та завдання презентації сайтів районних (міських) методичних об’єднань учителів російської мови і літератури, світової літератури:
   * презентувати існуючі сайти;
   * підготувати представників методичних служб до участі в конкурсі-огляді методичних сайтів;
   * мотивувати створення сайтів районними (міськими) методичними об’єднаннями;
   * ознайомити з технологією створення сайту на освітньому порталі Донецької області.
      Свої сайти проафішували методист Харцизького міського методичного кабінету Левашова О.М., керівник Костянтинівського міського методичного обєднання учителів російської мови і літератури, світової літератури Андрієнко О.В., керівник Шахтарського міського методичного об’єднання учителів світової літератури Панова О.В., учитель Рибинської школи Волноваського району Жданова О.А. Представники методичної служби області поділилися з колегами певними надбаннями, висвітлили переваги організації методичної роботи з використанням сайту, окреслили перспективи, запросили до обговорення питань та творчої співпраці.

      З особливою зацікавленістю керівники методичних об’єднань переглянули презентацію сайту, який став переможцем цьогорічного всеукраїнського конкурсу (диплом третього ступеня в номінації«Контент»), яку провела Андрієнко О.В. Олена Володимирівна продемонструвала навігаційні можливості сайту, надала певні рекомендації щодо організації роботи з наповнення змістової лінії сайту.

     Методист відділу дистанційної освіти Стрига М.В. звернула увагу присутніх на те, що єдиний інформаційний простір являє собою сукупність баз і банків даних, технологій їх ведення та використання, інформаційно-телекомунікаційних систем і мереж, що функціонують на основі єдиних принципів і за загальними правилами, що забезпечує інформаційну взаємодію організацій і громадян, а також задоволення їх інформаційних потреб. Марія Валеріївна надала консультацію щодо інтерфейсу та меню сайту, його змісту, структури та навігаційних функцій; зупинилася на інформаційному наповненні сайту (чітко визначена тематика,відповідність змісту заявленій тематиці, достовірність та корисність інформації, відповідність змісту сайту аудиторії, на яку він орієнтований, відсутність синтаксичних та орфографічних помилок,відсутність абревіатур та скорочень, відсутність сленгових виразів,наявність посилань на джерела інформації (збереження авторських прав); зосередила увагу на навігаційних функціях (елементи навігації мають бути помітні одразу при відкритті сайту і містити кнопку повернення на головну сторінку, послідовність завантаження сторінок повинна бути очевидною, навігація повинна бути зрозумілою як всередині сторінок, так і зі сторінки на сторінку, на кожній сторінці повинні бути однотипні елементи навігації, мають бути включені відповідні гіперпосилання на інші джерела інформації з теми, доцільно створити карту сайту) та функціональності сайту (сайт повинен бути незалежним від платформи і типу браузера, швидко завантажуватися, посилання повинні бути в робочому стані, не потрібно захоплюватися використанням гіперпосилань,які відкривають документи в новому вікні браузера); надала рекомендації(як і з чого починати роботу); навела приклад розділів сайту;проаналізувала типові помилки під час створення сайту та його функціонування; соціалізувала освітній сайт «Класна оцінка» (http://klasnaocinka.com.ua); відповіла на питання представників методичних служб щодо освітнього порталу Донецької області.

      Ціко І.Г.,старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання надав дайджест щодо нормативно-правового забезпечення курсу світова література, запросив методистів стати активними учасниками підготовки методичних рекомендації до нового навчального року.

     Завідувач відділу гуманітарної освіти Мельникова Л.В.підвела підсумки заходу, мотивувала створення сайтів з метою більш плідної методичної роботи та своєчасного поінформування членів об’єднань з різних питань освітньої середовища. Лариса Василівна відповіла на питання учасників презентації (про перебіг обласного конкурсу учнівських електронних проектів, обласний конкурс«Гордість Донбасу», присвячені 80-річчю Донецької області; про організацію ДПА та ЗНО; про підсумки Всеукраїнської інтелектуальної гри «Знаю» серед школярів області;про підготовку до серпневої педагогічної студії; про результати роботи облТГ щодо розробки програм самореалізації особистості, про участь в обговоренні нових навчальних програм на сайті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України тощо).

      Усі учасники отримали електронний кейс з матеріалами навчально-методичного заходу та збірник текстів переказів з російської мови для проведення ДПА в 11 класах.

До нотатника вчителя-словесника

     Інтернет-портал(від англ. portal «головний вхід; ворота») (або портал, інформаційний портал) – сайт, що надає користувачеві різні інтерактивні сервіси, які працюють у рамках єдиного сайту. Також портали функціонують як точки доступу до інформації у Інтернеті або сайти, що допомагають користувачам здійснити пошук потрібної інформації через Інтернет. Такі портали представляють інформацію з різних джерел.

     Сайт– це сукупність веб-сторінок, які складають єдине ціле та об’єднані між собою посиланнями, яка має певне місце у мережі Інтернет з конкретною адресою.

    Сайт (от англ. site - место, синонимы: веб-сайт, ресурс) – это место в интернете, которое определяется своим адресом (см. URL), имеет своего владельца и состоит из веб-страниц, которые воспринимаются как единое целое.

    Сайт (от англ. site – участок) совокупность логично объединенных страниц в единое целое, которые представляют собой рекламно-информационные ресурсы, объединенные общей идеей и общим дизайном. А еще это набор документов в формате HTML, графических файлов, мультимедиа данных, программ связанных между собой по смыслу и ссылочно, доступных по протоколу HTTP, которые отличаются единством оформления и тематики.

    Содержание. Содержание – это вся информация, представленная на сайте.Информационное наполнение сайта должно привлекать внимание посетителя и отвечать теме сайта. Кроме того, его форма должна соответствовать аудитории.

    Структура и навигационные функции. Структура и навигационные функции характеризуют организацию информации на сайте и возможности перемещения между его разделами. Хорошие навигационные возможности дают возможность быстро добраться до нужного места и легко охватить содержание сайта.

    Дизайн. Дизайн– это характеристика внешнего вида сайта. Критерии оценки визуального оформления - высокое качество, уместность и соответствие той аудитории и задаче, на которые ориентирован сайт. 

    Функциональность. Этот критерий характеризует технологическую сторону сайта. Хорошая функциональность означает, что сайт быстро загружается, что все его ссылки "живые", а технологии применяются к месту и отвечают предполагаемой аудитории. Сайт должен быть независим от платформы и типа браузера.

    Интерактивность. Интерактивность характеризует возможности, которые сайт предоставляет пользователю. Хорошая интерактивность не исчерпывается гиперссылками и всплывающими меню – сайт должен предоставлять пользователю возможности диалога. Интерактивность – это возможность двустороннего обмена информацией, как в поисковых системах, чатах, сетевых играх и пр.

    Педагогический аспект. Этот критерий характеризует педагогическую эффективность примененияWeb-сайта в образовательном процессе. Для того, чтобы отвечать требованиям педагогической эффективности сайт должен демонстрировать полноту содержания темы и решения определенных педагогических задач, а так же должен учитывать индивидуально-личностные особенности аудитории.
 
    Материал взят с сайта ДИППО.
Просмотров: 373 | Добавил: elena | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Апрель 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Опрос
Считаете ли Вы, что русский язык должен быть обязательным предметом для изучения в Украине?
Всего ответов: 393

Copyright MyCorp © 2016
Создать бесплатный сайт с uCoz