Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Каталог файлов
В категории материалов: 19 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Відповідно до Концепції літературної освіти (наказ від 26.01.2011 № 58) літературні курси у школі сприяють всебічному розвитку школярів, визначенню свого місця в широкому полікультурному й полімовному просторі, вихованню любові до книги, інтересу до духовних надбань своєї країни та людства, взаємоповаги до людей різних цивілізацій та національностей. |
У 2012-2013 навчальному році вивчення української мови у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів здійснюватиметься за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (лист №1/11-6611 від 23.12.2004 року): Українська мова. 5-12 класи /Автори Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф. За редакцією Л.В. Скуратівського. – К.: Ірпінь: Перун, 2005. – 176 с. |
Головна мета вивчення російської та інших мов національних меншин в загальноосвітніх навчальних закладах – надати основи знань про мову, що дозволить забезпечити достатньо високий рівень спілкування та грамотного письма, необхідний для успішної індивідуальної та соціальної діяльності, міжкультурного взаєморозуміння. |
В 2009/2010 учебном году деятельность
отдела гуманитарного образования Донецкого облИППО была направлена на
реализацию региональных программ и программно-целевых проектов в области
образования. |
Преподавание дисциплины
«Литература» ведется в соответствии с учебным планом и программами, по
учебникам, утверждённым Министерством образования и науки Украины. Деятельность
учителей русского языка и литературы Донецкой области нацелена на интеграцию
разнонаправленных усилий в целях развития профессиональной компетентности,
инновационных процессов в преподавании русского языка и литературы и на этой
основе – на совершенствование программно-методического обеспечения
образовательного процесса для получения результатов повышенного уровня
качества, соответствующих потребностям и интересам общества в рамках
формирования компетентностного подхода и перехода к 12-летнему образованию. |
На етапах становлення школяра актуальними
залишаються питання формування його почуттєвої сфери, прищеплення прагнень до
реалізації моделі високоінтелектуальної, творчо продуктивної та культурної
особистості.
Новочасна методика шкільного курсу зарубіжної літератури відпрацьовує концептуальні засади
переходу від «малого діалогу культур» (тобто від осмислення окремих творів у
межах певних тем та проблем) до опанування «великого діалогу» часу й культур,
де учень повинен усвідомити роль кожного конкретного твору літератури як у
творчій спадщині окремого митця, так і в межах певного літературного напрямку,
й у контексті національної і світової культури взагалі. |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання РОСІЙСЬКА
МОВА 10–12 класи Рівень стандарту |
ПРОГРАМА для
загальноосвітніх навчальних закладів з
російською мовою навчання (філологічний напрям) |
Согласно
концепции профильного обучения, академический уровень предназначается для
изучения предметов, которые «не являются профильными, но являются базовыми или
близкими к профильным» (Концепция профильного обучения в старшей школе).
Изучение предметов на академическом уровне должно обеспечить подготовку
учащихся к дальнейшему обучению в высших учебных заведениях и практической
деятельности гуманитарного характера. |
Программы курса
«Литература» (русская,
зарубежная) для школ с русским языком
обучения разработаны в соответствии с Государственными стандартами, в которых
представлены три образовательные линии, отражающие обязательный уровень литературной подготовки учащихся в условиях
12-летней школы. |
|
|
| | |