Приветствую Вас Гость | RSS

Педагогический Олимп

Интересно
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Афоризм дня

Статистика

Каталог українських сайтів


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2015 » Март » 25 » Методична майстерня
18:07
Методична майстерня

     24 березня поточного року Костянтинівська гімназія гостинно відчинила двері  вчителям міста, які викладають російську мову, літературу та світову літературу. Саме тут за планом міської предметної науково-методичної комісії була проведена методична майстерня на тему «Ефективність використання сучасних педагогічних технологій при вивченні російської мови та літератури».

     Формою презентації досвіду мовознавців була обрана методична панорама, яка є продуктивним механізмом в просуванні інноваційної культури. Такий формат майстерні дозволив педагогам у повній мірі та системно продемонструвати власні напрацювання та методичні родзинки свого досвіду.

      «Від простого до складного». Шляхи впровадження інтерактивних технологій під час викладання літератури» -- це тема виступу з елементами майстер-класу учителя ЗОШ№2, Ю.І. Бабаскіної.

     Юлія Ігорівна активно залучила словесників до роботи за умовами біоадекватної методики, в основі якої – створення комфортних умов через релаксацію, активну діяльність та закріплення навчального матеріалу. Нововведенням цієї методики є побудова викладання згідно природних даних дитини – мислити, творити, пізнавати. Під час біоадекватного викладання учасники заходу створювали образ у своїй уяві, відображаючи потім побачену мислеформу на папері.

     На уроці літератури не просто відбувається знайомство з новим художнім твором, а здійснюється поліфонічне спілкування: автор-учитель-учень. Головною метою своєї діяльності учитель ЗОШ№15, Решетняк А.В., вбачає формування в учневі уважного читача, здатного до «великого діалогу епох», а також у розвитку аналітичних дослідницьких здібностей учнів. Останнім часом в методичних рекомендаціях щодо викладання літератури все частіше йдеться про такий  вид творчої роботи як написання фанфіків.

      У більшості вчителів виникає питання: «А що таке фанфік?», адже фанфік, хоч і дуже  популярний жанр сучасної віртуальної літератури, все ж таки доволі специфічний.  Алла Володимирівна поділилася досвідом з написання фанфіків, в результаті педагоги дійшли висновку, що в наших силах зробити так, щоб робота з фанфіком  стала першою спробою пера, потужною мотивацією для вивчення літератури та одним із засобів глибокого розуміння природи художнього тексту.

    Усі учасники методичної майстерні під час продуктивного спілкування поповнили свої методичні кейси цікавим досвідом, новими ідеями, різноманітними технологіями, перспективними методиками.

Керівник міської ПНМК

учителів російської мови та літератури,

Андрієнко О.В.

Просмотров: 773 | Добавил: elena | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Март 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Опрос
Считаете ли Вы, что русский язык должен быть обязательным предметом для изучения в Украине?
Всего ответов: 406

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz